6 διαφορετικοί τρόποι για ν’ απολαύσουμε τα κάστανα

0

Τα κάστανα είναι ένας υπέροχος καρπός συνυφασμένος απόλυτα με τη χειμερινή περίοδο. Παρά τους συνειρμούς όμως που δημιουργούν, τα κάστανα δε σημαίνουν μόνο τζάκι ή κάρβουνα. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για ν' απολαύσουμε την υψηλή διατροφική τους αξία καθώς περιέχουν άμυλο, φυτικές ίνες αλλά και την πολύτιμη βιταμίνη C.

Έξι διαφορετικοί τρόποι για ν' απολαύσουμε τα κάστανα λοιπόν:

Βραστά: Μια κλασική συνταγή, πολύ πιο εύκολη και εξίσου γευστική. Βέβαια, αν θέλουμε, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα βραστά κάστανα και αλλιώς…

Σαν πουρέ: Πρώτα τα βράζουμε, έπειτα τα βάζουμε στο μπλέντερ. Είναι πολύ καλή εναλλακτική λύση για πρωινό, πάνω σε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Για ακόμα περισσότερη ποικιλία, μπορούν να συνδυαστούν καλά με μία μαρμελάδα.

Σαν… ψωμί: Αν θέλουμε μια επιλογή χωρίς γλουτένη, μπορούμε να βρούμε αλεύρι από κάστανο και να το χρησιμοποιήσουμε σε κάθε είδους συνταγή.

Στη σαλάτα: Ένας υπέροχος τρόπος να προσθέσουμε επιπλέον θρεπτικά συστατικά και γεύση στις σαλάτες μας είναι να ρίξουμε μέσα κομματάκια κάστανου, ωμά ή ψημένα. Επιπλέον, αποτελούν φοβερή προσθήκη σε πολλές σούπες ή σε κάποιο ριζότο.

Σε γλυκά: Υπάρχουν πολλά γλυκά που περιέχουν κάστανο και μάλλον ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσουμε!

Ωμά ή ψητά: Τελευταίος στην κατάταξη γιατί δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις – είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για ν' απολαύσουμε τα κάστανα. Έτσι, μπορούμε να τα φάμε και ωμά, ή να τα ψήσουμε στον φούρνο, το τζάκι ή τα κάρβουνα.

* Πηγή:  Iatronet

 

Κοινοποίηση