Διατροφή & Άσκηση: μύθοι & αλήθειες

0

Για τη  δ ι α τ ρ ο φ ή  και την  ά σ κ η σ η  έχουν γραφεί και γράφονται πολλά. Επειδή όμως πρόκειται για δύο παράγοντες καθοριστικούς για την υγεία μας αναδημοσιεύουμε ένα άρθρο (το οποίο είναι γραμμένο με την πολύ εύχρηστη μέθοδο των σύντομων ερωτήσεων-απαντήσεων) του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Μιχάλη Πανδή το οποίο καταρρίπτει αρκετούς 'μύθους' :

 

1.   Κάνω κάθε μέρα προπόνηση και δεν βλέπω  σημαντική διαφορά στο σώμα μου.

Εξίσου σημαντική με τη προπόνηση είναι και η αποκατάσταση. Δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε σημαντική βελτίωση εάν δεν δώσουμε στο σώμα χρόνο για να αναρρώσει.

2.   Δεν κάνω γυμναστική, γιατί δεν μου χρειάζεται.

Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει ανάγκη από άσκηση, η εμφάνιση είναι το τελευταίο που μας απασχολεί όταν ξεκινάμε τη προπόνηση.

3.   Παχαίνω γιατί έχω κακό μεταβολισμό.

Ο μεταβολισμός συνδέεται άμεσα με τον τρόπο ζωής.

4.   Δεν πίνω πολύ νερό γιατί κάνω κατακράτηση.

Η μειωμένη ενυδάτωση οδηγεί σε μεγαλύτερη κατακράτηση.

5.   Δεν κάνω βάρη γιατί με παχαίνει.

Άνευ σχολίου!

6.   Πρώτα θα αδυνατίσω και μετά θα ξεκινήσω τη προπόνηση.

Τραγικό λάθος, η βελτίωση της διατροφής αποδίδει τα μέγιστα όταν συνδυαστεί με προπόνηση.

7.   Τρώω μόνο όταν πεινάω.

Ιδανικός τρόπος για να παχύνεις!

8.   Προσπαθώ να τρώω λίγο, κάνω μόνο ένα γεύμα την ημέρα.

Ιδανικός τρόπος για να παχύνεις!

9.   Εγώ δεν μπορώ να τρέξω.

Δεν μπορείς να τρέξεις γιατί δεν έχεις προσπαθήσει ποτέ να το κάνεις. Η βελτίωση των επιδόσεων είναι ταχύτατη όταν ξεκινά ένας ασκούμενος τη προπόνηση.

10. Αφού δεν ιδρώνω, δεν χάνω θερμίδες.

Ο ιδρώτας είναι εργαλείο του οργανισμού μέσω του οποίου προστατευόμαστε από την θερμοπληξία. Η καύση των θερμίδων δεν έχει άμεση σχέση με αυτή τη διαδικασία.

 

* Πηγή:  http://mikepandis.blogspot.gr/2012/05/blog-post_31.html

 

 

Κοινοποίηση

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ