Απλά tips για να κρατιόμαστε σε φόρμα

0
Χρήματα για γυμναστήριο δεν περισσεύουν; Ο διάδρομος στο σπίτι έχει γίνει …κρεμάστρα ρούχων λόγω έλλειψης χρόνου και διάθεσης;
Κι όμως υπάρχουν κάποιες απλές λύσεις για να 'ξεσκουριάζουμε' λιγάκι και να κρατιόμαστε σε μία ανεκτή φόρμα. Και κυρίως λύσεις που μπορούν να ενταχθούν 'ανώδυνα' στην καθημερινότητά μας.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: 
 
 
1. Κλείνουμε τηλεόραση και υπολογιστή.
 
H Τηλεόραση και ο Υπολογιστής είναι οι μεγάλοι εχθροί της άσκησης. Όσο πιο πολύ είμαστε προσκολλημένοι σε αυτά τόσο λιγότερο χρόνο εξοικονομούμε για να 'κινηθούμε΄ λίγο καθώς και τα δύο είναι οι κατεξοχήν εκφράσεις αυτού που ονομάζουμε καθιστική ζωή (για τις συνέπειες της οποίας βλ. σχετικό προηγούμενο άρθρο του Praktikesidees εδώ).
 
2. Σκάλες.
 
Το σπίτι ή το γραφείο μας είναι σε όροφο; Αντί να χρησιμοποιήσουμε το ανσασέρ ανεβαίνουμε με τα πόδια. Ναι το ξέρουμε, συνήθως δε μας κάνει και πολύ κέφι αλλά είναι μια πρώτης τάξεως απλή γυμναστική!
 
3. Το ενδιάμεσο διάλειμμα στο γραφείο.
 
Κακά τα ψέματα, οι περισσότεροι δουλεύουμε πλέον μέσω υπολογιστή – κάτι που σημαίνει …καρέκλα.
Μία-δύο φορές την ημέρα λοιπόν, διακόπτουμε το εργασιακό σερί και πηγαίνουμε μια μικρή κοντινή βόλτα – πιθανότατα συνδυάζοντάς το με κάποιες μικροδουλειές. Το περπάτημα είναι άσκηση και χαλάρωμα ταυτόχρονα!
 
4. Τσάι και νερό
 
Αποφεύγουμε όσο γίνεται καφέδες και ζάχαρη (και λέμε 'όσο γίνεται' γιατί ένα καφεδάκι είναι μάλλον απαραίτητο) καθώς και τους …ζαχαρούχους χυμούς.
Προτιμάμε νεράκι, πράσινο τσάι και φυσικούς χυμούς.
 
5. Η βόλτα πριν την επιστροφή στο σπίτι.
 
Παρκάρουμε το αυτοκίνητο αλλά δεν …βγάζουμε τα κλειδιά από την τσέπη. Ξεκινάμε μία χαλαρή βόλτα στους πέριξ δρόμους – η ιδανική διάρκεια είναι δεκαπέντε λεπτά με μισή ώρα.
ΟΚ, το ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο μετά από μία κουραστική εργασιακή ημέρα, όμως είναι εφικτό για 2-3 φορές την εβδομάδα και κυρίως πολύ ευεργετικό. Μας κρατάει πιο …fit αλλά και 'καθαρίζει' το μυαλό από τις σκοτούρες της ημέρας.
 
6. Σαββατοκύριακα – ευκαιρία για κίνηση.
 
Και εάν το να περπατήσουμε ένα τέταρτο μετά τη δουλειά φαίνεται δύσκολο λόγω κούρασης, για το να μην επιλέξουμε δραστηριότητες που δεν είναι 'στατικές' το Σαββατοκύριακο δεν υπάρχει δικαιολογία.
Απλά πράγματα: μία βόλτα και παιχνίδι με τα παιδιά στην εξοχή, ποδηλατάδα,  περπάτημα σε κοντινούς προορισμούς και τόσες άλλες επιλογές μπορούν να μας προσφέρουν την κίνηση που χρειαζόμαστε. Ας αποφύγουμε ν' απορροφηθούμε και πάλι από τον καναπέ και την τηλεόραση. Άλλωστε, δεδομένων των συνθηκών, ευχάριστες ειδήσεις αποκλείεται ν' ακούσουμε… 
 
 
 
Κοινοποίηση

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ