Ιδέες για υγιεινό & θρεπτικό κολατσιό στο σχολείο

0
 
Το κολατσιό στο σχολείο δεν είναι απλά ένα ενδιάμεσο γεύμα – δεν έρχεται μόνο να καλύψει την αίσθηση πείνας που λογικά θα έχει το παιδί μας. Το κολατσιό που θα πάρει μαζί του θα το βοηθήσει ουσιαστικά στο να έχει ενέργεια και ν' αποδόσει όσο γίνεται καλύτερα στις ώρες που θα βρίσκεται στο σχολικό περιβάλλον. 
 

 

Μερικές πρακτικές ιδέες λοιπόν για ένα υγιεινό και θρεπτικό κολατσιό – απαραίτητο για να κυλήσει σωστά η σχολική ημέρα: 

 

 
Κουλουράκι Θεσσαλονίκης με σουσάμι (μία εύκολη και υγιεινή λύση).
 
Σάντουιτς ή τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλά σε λιπαρά και φρέσκα λαχανικά.
 
Γάλα ή γιαούρτι (εφόσον το σχολείο διαθέτει ψυγείο).
 
Μπάρες δημητριακών.
 
Σπιτική πίττα φτιαγμένη με αγνά υλικά από τα χέρια της μαμάς – όπως σπανακόπιτα, τυρόπιττα, κολοκυθόπιτα κ.ο.κ.
 
Κέικ (με σοκολάτα, βανίλια, φρούτα κ.ο.κ.) φτιαγμένο φυσικά κι αυτό από τα χέρια της μαμάς – όπως και κουλουράκια …ιδίας προέλευσης!
 
Φρέσκα φρούτα εποχής – ιδιαίτερα φρούτα που μπορεί να τα φάει εύκολα το παιδί μας στο σχολείο όπως μήλο, μπανάνα, μανταρίνι κ.ο.κ..
 
Φυσικός χυμός χωρίς προσθήκη ζάχαρης.
 
Και βέβαια απαραίτητο συνοδευτικό είναι το νεράκι που ξεδιψάει και τονώνει όσο τίποτε άλλο. Γι' αυτό και πάντα ρίχνουμε μία τελευταία ματιά στην τσάντα του παιδιού μας εάν έχει πάρει μαζί του το παγούρι ή το μπουκάλι του.
 
 
Κι επειδή από τη μία, τίποτε δεν είναι υγιεινότερο από το σπιτικό φαγητό αλλά από την άλλη ο χρόνος των μαμάδων είναι …ασφυκτικά περιορισμένος, ιδού κάποιες πρακτικές ιδέες που μπορούν να διευκολύνουν κάπως την κατάσταση:
 
Οι μαμάδες μπορούν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που υπάρχει μία κάπως μεγαλύτερη άνεση χρόνου, να ετοιμάσουν ένα ταψί με σπιτική πίττα που θα τροφοδοτήσει όχι μόνο τα παιδιά αλλά και την υπόλοιπη οικογένεια για όλη την ερχόμενη εβδομάδα.
Το ίδιο μπορεί να γίνει και με το κέικ ή τα κουλουράκια.
 
Το σάντουιτς που θα πάρουν τα παιδιά στο σχολείο μπορεί να ετοιμαστεί από το προηγούμενο βράδυ όταν καταλαγιάσει ο …αχός της ημέρας και τα παιδιά πάνε για ύπνο. Συνήθως τα πρωινά η πίεση του χρόνου είναι πολύ μεγαλύτερη για όλους – μικρούς και μεγάλους.
 
Καλό είναι να υπάρχουν πάντα στο ντουλάπι της οικογένειας κάποιες …εναλλακτικές λύσεις για την περίπτωση που το handmade κολατσιό για το σχολείο δεν προλαβαίνουμε να το ετοιμάσουμε. Έτσι, π.χ. κάποιες μπάρες δημητριακών θα μπορέσουν να δώσουν λύση το πρόβλημα – αν και τίποτε σαν το σπιτικό φαγητό!
 
 
Κοινοποίηση

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ