Κατασκηνώσεις Δήμου Αθηναίων: προθεσμίες, προϋποθέσεις, πρόγραμμα

0

Ξεκίνησαν οι εγγραφές των παιδιών στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα «Παιδικές Εξοχές του δήμου Αθηναίων» για το καλοκαίρι 2017, στις κατασκηνώσεις του δήμου Αθηναίων στον Άγιο Ανδρέα. Ας δούμε αναλυτικά ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής, ποια τ’ απαραίτητα δικαιολογητικά και ποιες είναι οι περίοδοι που θα γίνουν οι Κατασκηνώσεις.

Δικαίωμα συμμετοχής στις Κατασκηνώσεις έχουν:

Παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών στις δύο πρώτες 15ήμερες κατασκηνωτικές περιόδους και παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών, στην τρίτη κατασκηνωτική περίοδο. Δικαιούχοι είναι κατά προτεραιότητα τα παιδιά δημοτών, κατοίκων και δημοτικών υπαλλήλων του δήμου Αθηναίων. Οι Παιδικές Εξοχές από τα τέλη Αυγούστου έως τον Σεπτέμβριο, ανοίγουν και για τους μεγάλους, με τις εγγραφές να ξεκινούν στις 15 Μαΐου.

Οι κατασκηνωτικές περίοδοι είναι:

Α’ Περίοδος:  Άφιξη Σάββατο 24/06/2017 – αναχώρηση Σάββατο 08/07/2017

Β’ Περίοδος:  Άφιξη Τρίτη 11/07/2017 – αναχώρηση Τρίτη 25/07/2017

Γ’ Περίοδος: Άφιξη Παρασκευή 28/07/2017 – αναχώρηση Κυριακή 06/08/2017

Οι εγγραφές των παιδιών θα γίνονται στις επτά (7) Δημοτικές Κοινότητες από τους γονείς ή από όσους έχουν την επιμέλεια των παιδιών σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

Για δήλωση συμμετοχής στις δύο πρώτες περιόδους ( Α΄& Β΄) οι εγγραφές γίνονται από τις 10/04/2017 έως 28/04/2017. Για δήλωση συμμετοχής στην Γ’ περίοδο οι εγγραφές γίνονται από την 01/05/2017 έως τις 12/05/2017

Απαραίτητα Δικαιολογητικά για εγγραφή:                                                                                                   Για την εγγραφή οι γονείς ή εκείνοι που έχουν την επιμέλεια των παιδιών συμπληρώνουν σχετικό έντυπο, προσκομίζοντας τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας του γονέα.
  2. Δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες του παιδιού.
  3. Ιατρική βεβαίωση, ότι το παιδί είναι κλινικά υγιές, έχουν γίνει οι απαραίτητοι εμβολιασμοί, δεν πάσχει από δερματολογικό ή άλλο μεταδοτικό νόσημα και ότι μπορεί να συμμετάσχει στις αθλητικές δραστηριότητες της κατασκήνωσης.
  4. Φωτοτυπία βιβλιαρίου υγείας με τους εμβολιασμούς.
  5. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, που εκδίδεται και αυτεπάγγελτα. (Προσοχή: όχι πιστοποιητικό γέννησης)
  6. Σε περίπτωση διαζυγίου, δικαστική απόφαση που ορίζει τον έχοντα την επιμέλεια του παιδιού.
  7. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ) ή αντίγραφο του Ε9.

Οι εγγραφές για τα παιδιά δημοτικών υπαλλήλων γίνονται στα γραφεία του Τμήματος Παιδικών Εξοχών.

Επιπλέον αυτών των δικαιολογητικών για την εγγραφή των παιδιών αλλοδαπών απαιτούνται:

1. Φωτοτυπία του διαβατηρίου του γονέα που πραγματοποιεί την εγγραφή.                           2. Φωτοτυπία του διαβατηρίου του παιδιού.                                                                                                   3. Φωτοτυπία της άδειας παραμονής του γονέα που πραγματοποιεί την εγγραφή.                             4. Φωτοτυπία της άδειας παραμονής του παιδιού.                                                                             5. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ,ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ) ή αντίγραφο του Ε9.

Σημειώνεται τα ταξιδιωτικά έγγραφα πρέπει να είναι σε ισχύ.

Σε κάθε περίπτωση, οι γονείς ή αντίστοιχα οι έχοντες αρμοδίως την επιμέλεια των παιδιών, κατά την διαδικασία εγγραφής θα ενημερωθούν για τον κανονισμό λειτουργίας των Παιδικών Εξοχών και θα υπογράψουν τις σχετικές άδειες συμμετοχής των παιδιών.

Δεν θα υπάρξουν παρατάσεις, ούτε επανεγγραφές, ούτε επί τόπου εγγραφές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας των Παιδικών Εξοχών. Τυχόν κενές θέσεις που θα προκύψουν μετά τις εγγραφές των δικαιούχων, θα διατεθούν σε μη δικαιούχους, βάσει κοινωνικών κριτηρίων ή οικονομικής συμμετοχής σύμφωνα με τα τροφεία που ορίζει η Κ.Υ.Α. αρ.13801/656/30.4.2015

Ιατρικός έλεγχος και στα έξι Δημοτικά Ιατρεία

Ο απαιτούμενος ιατρικός έλεγχος για τα παιδιά δύναται να γίνεται είτε από τον οικογενειακό Ιατρό – Παιδίατρο είτε και στα  κατά τόπους Δημοτικά Ιατρεία κατόπιν ραντεβού.

  • 1ο Δημοτικό Ιατρείο :  Σόλωνος 78  (Κέντρο) ,  τηλ. 210 3626587
  • 2ο Δημοτικό Ιατρείο :  Φανοσθένους & Φρ, Σμιθ (Ν. Κόσμος) , τηλ. 210 9239865
  • 3ο Δημοτικό Ιατρείο :  Θεσ/νίκης 48 & Ηρακλειδών (Πετράλωνα),  τηλ.210 3427515
  • 4ο Δημοτικό Ιατρείο :  Προποντίδος & Αγίας Σοφίας 11 (Κολωνός), τηλ.210 3427513
  • 5ο Δημοτικό Ιατρείο :  Σαρανταπόρου 4 (Άνω Πατήσια), τηλ.210 2015511
  • 6ο Δημοτικό Ιατρείο :  Χανίων 4β  (Κυψέλη), τηλ.210 8836200

Η αναχώρηση όλων των κατασκηνωτών και η επιστροφή τους θα γίνεται από και προς τις Δημοτικές  Κοινότητες  υπό την επιμέλεια των υπευθύνων των Δημοτικών Κοινοτήτων .

1η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ   Πλ. Ηρώων 3, Ψυρρή, τηλ. 210 5277963

2η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ   Υμηττού 251, τηλ. 210 7564795

3η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ   Τριών Ιεραρχών 74, τηλ. 210 3427310

4η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ   Λένορμαν & Αλεξανδρείας  35, τηλ. 210 5157553

5η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ   Πατησίων 237, Πλ. Κολιάτσου, τηλ. 210 8646790

6η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ   Θήρας 31, Πλ. Αμερικής, τηλ. 210 8668162

7η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ    Πανόρμου 59, τηλ. 210 6998831-5

Η παράδοση και παραλαβή των παιδιών θα γίνεται μόνο από τους γονείς ή τους νομίμως κατέχοντες την κηδεμονία αυτών ή τους έχοντες εξουσιοδότηση προς τούτο.

Παιδικές Εξοχές και για μεγάλους το Σεπτέμβριο:

Δικαιούχοι για δωρεάν συμμετοχή στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα του δήμου Αθηναίων κατά τη χρονική περίοδο 24 Αυγούστου έως και 13 Σεπτεμβρίου είναι κατά προτεραιότητα  και άτομα της τρίτης ηλικίας (γεννηθέντες από το 1957 και πριν), δημότες και κάτοικοι του δήμου Αθηναίων καθώς και συνταξιούχοι δημοτικοί υπάλληλοι και γονείς εν ενεργεία δημοτικών υπαλλήλων. Βασική προϋπόθεση είναι να είναι αυτοεξυπηρετούμενοι (δεν επιτρέπονται φιλοξενίες συνοδών ή άλλων, συγγενικών ή μη προσώπων).

Η εγγραφή γίνεται το διάστημα 15/05 έως 26/05/2017,αποκλειστικά από τους ίδιους και όχι από τρίτο πρόσωπο, συγγενικό ή μη, δηλώνοντας υποχρεωτικά τηλέφωνο επικοινωνίας συγγενούς σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Απαιτούνται τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας                                                                                       2. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ένας πρόσφατος           3. Λογαριασμός (ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ,ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ) ή αντίγραφο του Ε9.                         4. Μία πρόσφατη  φωτογραφία.                                                                                                                         5. Ιατρική βεβαίωση που να ενημερώνει για τα φάρμακα που τυχόν λαμβάνουν και  πιθανά νοσήματα από  τα οποία πάσχουν.

Κοινοποίηση

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ