Tips για να μη μας ακολουθεί η ένταση της δουλειάς & στο σπίτι

0

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την ένταση και το άγχος που καθημερινά δημιουργείται στο χώρο του γραφείου, είναι ότι δεν τελειώνει το απόγευμα (ή το βράδυ…) όταν και αφήνουμε το γραφείο αλλά επιμένει …πεισματικά ακολουθώντας μας και στο σπίτι – τις λίγες ώρες που περνάμε, πλέον, εκεί. Κοινώς δεν βρίσκουμε τόπο και ώρα ηρεμίας!

Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν; Πως μπορούμε να αφήσουμε την ένταση και πίεση εκεί που δημιουργείται – στον χώρο της δουλειά μας; Ας δούμε μία σειρά από πρακτικές ιδέες που δεν ξέρουμε εάν θα λύσουν το πρόβλημα (άλλωστε ο καθένας το βιώνει σε διαφορετική ένταση ανάλογα με τον χαρακτήρα του), μπορούν να προσφέρουν εναλλακτικές ωστόσο:

► Μετά το γραφείο …δε γυρίζουμε σπίτι!

Προσοχή, για να μην παρεξηγηθούμε: δεν εννοούμε (για όσους έχουν οικογένεια τουλάχιστον) κάτι ακραίο! Μπορούμε ωστόσο να καθιερώσουμε (τουλάχιστον όσες ημέρες είναι εφικτό) μία μικρή βόλτα πριν. Ένα σύντομο -εικοσάλεπτο ή μισάωρο- περπάτημα, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Οι σκέψεις μπαίνουν σε μία σειρά, το μυαλό καθαρίζει, η ηρεμία μπορεί ν' ανακτηθεί και η παρουσία μας στο σπίτι μετά θα είναι τελείως διαφορετική απ' ότι εάν η μετάβασή μας από το γραφείο εκεί, ήταν άμεση – χωρίς να μεσολαβεί η μικρή αυτή …απόδραση.

► Αφιερώνουμε, καθημερινά, λίγη ώρα γα παιχνίδι με τα παιδιά.

Είμαστε κουρασμένοι; σίγουρα! Έχουμε διάθεση για παιχνίδι; τις περισσότερες φορές μάλλον όχι. Κι όμως ακόμη κι εάν δεν έχουμε κανένα κέφι για παιχνίδι, ας το δοκιμάσουμε. Έστω για πολύ λίγο. Σύντομα θα διαπιστώσουμε πως το παιχνίδι χαλαρώνει, βοηθάει να βάλουμε στην άκρη τις δυσάρεστες  σκέψεις, μας επαναφέρει στην οικογενειακή πραγματικότητα.

► Κάνουμε ένα χαλαρό ντους.

Εδώ δε χρειάζονται πολλά "γιατί". Παλιά, δοκιμασμένη κι άκρως αποτελεσματική λύση!

► Φροντίζουμε να τρώει όλη η οικογένεια παρέα.

Μία τόσα απλή κι όμως τόσο σημαντική κίνηση που σε πολλά σπίτια έχει πια ξεχαστεί. Το να τρώει όλη η οικογένεια μαζί είναι πολλαπλά ωφέλιμο. Και μία από τις βασικότερες ωφέλειές της είναι πως φέρνει όλα τα μέλη της πιο κοντά. Η κουβέντα, η επικοινωνία, το γέλιο, η τρυφερότητα, η ουσιαστική επικοινωνία, χαλαρώνει βοηθώντας ν' αφήσουμε στην άκρη το καθημερινό εργασιακό άγχος και αγωνία και να εστιάσουμε σε αυτό που πρέπει να είναι σε πρώτο πλάνο όταν επιστρέφουμε στο σπίτι: την οικογένειά μας.

► Τέλος, φροντίζουμε να προγραμματίζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα μία βραδινή έξοδο.

Κάθε πότε; Όσο πιο συχνά είναι εφικτό. Εάν γίνεται δύο φορές την εβδομάδα (το εργασιακό …πενθήμερο εννοούμε) μακάρι! Εάν πάλι οι οικογενειακές υποχρεώσεις δεν το επιτρέπουν όσο τακτικότερα είναι δυνατό. Ένα σινεμά, μία θεατρική παράσταση, φαγητό με καλούς φίλους ή ότι άλλο τραβάει η ψυχή μας! Το "σπάσιμο" της καθημερινής ρουτίνας σε γραφείο και  είναι ευεργετικό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, η αναμονή της εξόδου λειτουργεί "αγχολυτικά" ακόμη και τις ώρες παραμονής στο γραφείο! Γιατί και μόνο η ιδέα της μικρής βραδινής "απόδρασης" που θ' ακολουθήσει κάνει από μόνη της τις ώρες στο γραφείο να κυλούν γρηγορότερα και τις δυσκολίες να φαίνονται λιγότερο "βουνό"!  

 

Κοινοποίηση

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ